Jenny Gustafsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Jenny - 15 januari 2013 07:44

Vilken fin morgon !
Nu är det alldeles vitt ute igen :-)
Men nu är det lagom.

Idag blir det ingen morgonträning.
Ska få fint besök av två fina flickor idag och det kräver ju lite fixande :-)
Men ikväll tar jag igen det med ett MRL pass .

Nu är det bara att sätta igång!
Barnen ska lämnas , fikat ska bakas (givetvis lchf) och golvet skuras :-)

Sist men inte minst skickar vi en stoooor grattiskram till vår mormor/ gamlamormor på hennes födelsedag -<3
Hipp hipp hurra !!!!!

Kramen

Av Jenny - 14 januari 2013 20:01

Då var snart den här dagen till ända.
Började med två timmar på gymmet, vedklyvning, soffmys.
Har frusit konstant idag ( förutom när jag var på gymmet).
Har varit och jobbat en stund på gymmet nu och strax vankas det lite mat.
Ägg, räk och kesoröra.
Oh till det blir det tydligen idrottsgalan.

Imån måste jag upp tidigt för att fixa inför mitt finbesök:-)

Kramen

Av Jenny - 14 januari 2013 07:49

God morgon vardag!
Då är det måndag igen och dax för vardagsrutiner.
Upp tidigt, får iväg Emil till skolan, och åka till gymmet.
Månda betyder även vägning och mätning efter första veckan med mycket träning och lchfkost.

Resultatet blev.....
-2.2 kg
-4 cm (mätt över buken)

Jag är väldigt nöjd måste jag säga :-)
Jag tänker köra på i samma takt fram tills det att vi åker til fjällen .

Idag är det riktigt kallt ute ca -8 minus....brrrrr.
Får dricka lite varmt kaffe innan jag beger mig ut.

Kramen

Av Jenny - 13 januari 2013 19:11

Mannen äntligen hemma,ätit gryta som stått på spisen i nästan 3,5 timma.
Barnen har varit riktiga änglar idag.
Lekt hur bra som helst ihop ute i flera timmar....det värmer i mitt moders hjärta plus att jag fick gjort en massa bakning och städning här inne.
Nu väntar vi på "så ska det låta " och sen är det dax för dom små att lägga sig.
Imån är jag äntligen tillbax på gymmet igen :-)

Kramen

Av Jenny - 13 januari 2013 15:23

Min stora tjej skulle på picknick själv.
Hittade henne på baksidan huset :-)

Av Jenny - 13 januari 2013 09:43

Idag för 6 år sedan var det en fin dag.
Vi två blev en.
Idag har vi 6 årig bröllopsdag!
Tack du underbara man för den här tiden,
Och jag hoppas att vi får det lika bra livet ut......

Just nu sitter jag och dricker kaffe ur en av dom två muggarna som vi fick i bröllopspresent, men den andra muggen står tom.
Det är någon som fattas.
Det är du !
Jag längtar och väntar här tills du kommer hem ikväll <3
Jag älskar dig !!

Kramen

.

Av Jenny - 12 januari 2013 18:56

.

Av Jenny - 12 januari 2013 18:46

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards