Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Jenny - 10 april 2013 21:22

Japp...då sitter man i soffan igen och barnen har lagt sig.
Dagarna går alldeles för fort !
Har hunnit fixat till Emils glasögon hos optikern, gjort mitt bästa för att klara att ha en träningsfri dag .
Men det gick så där :-)
Efter en sväng till Kinna så var träningskläderna på och jag var ute på en lugn joggingrunda.
Imorgon är jag tillbax på gymmet igen :-)
Imorgon ska jag även börja packa .

Nu ska jag kolla på "Helt sjukt " som ikväll handlar om kost och dieter .

Dröm sött <3

Kramen

Av Jenny - 10 april 2013 07:53

God morgon !!
Äntligen har jag fått i mig en god tekaka med ost och gurka .
Som jag har längtat :-)
Nu är det bara kaffet kvar....

Gårdagens huvudvärk m.m är borta som tur är, men nu sitter jag här med lite beslutsångest.
Ska jag ha en träningsfri dag eller ska jag träna ????
Magkänslan säger nu att en pw räcker idag.
Tror jag kör på det :-)
Men först ska dom små köras till skola/dagis.
Och eftersom det är onsdag så blir det många körningar .
Dom börjar olika tider på onsdagar :-(

Njut av solen innan den försvinner ...:-)
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards