Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Jenny - 16 april 2013 20:20

Äntligen är vi klara med fixet i köket.

Svärfar skulle ju varit här och hjälpt oss, men han blev sjuk.

Så det var inte mycket mer att göra än att vi fick bära in dom nya vitvarorna och ut med dom gamla.

Tog ganska snart beslutet att jag styrketränat för flera dagar framöver, så jag avbokade kvällens MRL pass.

Resultatet i köket blev riktigt bra.....bättre än väntat faktiskt.

Kanske slänger in lite bilder på resultatet imån.


Idag kom även mina nya träningsskor.

Så sköna skor !

Hoppas dom är lika sköna att träna i.

Får väl ta det lite lugnt i början med tanke på mina knän (skorna är så kallade barfotaskor).


Kramen

Av Jenny - 16 april 2013 13:12

Förmiddagen har gått i ett rasande tempo.

Lämnat barnen, mött upp vilsen leverantör och tagit emot våra nya vitvaror, tvättat två maskiner tvätt som jag äntligen har fått hänga ut i det fina vädret.

Har försökt att knåpa ihop ett vettigt personligt brev till arbetsansökningarna.

Men hur svårt kan det vara igentligen ?!

Men efter mycket kliande bland geniknölarna och alldeles för mycket kaffe senare så är endast ett fåtal rader skrivna med futtigt innehåll.


Nu ska barnen hämtas och vi måste hitta någon stark själ som kan hjälpa oss att bära in vitvarorna och ut med dom gamla.

Ops ! Dax att åka...


Kramen

Av Jenny - 16 april 2013 07:50

God morgon!
Det är en dimmig morgon vi vaknar upp till idag, men det är förvånansvärt skönt ute.
Tyvärr är det inte så skönt inne...
Tycker det är ruggigt som bara den inne.
En liten brasa på morgonen är både mysigt och värmande.
Dom få gånger jag inte är hemma på morgonen säger barnen att dom saknar att komma upp till en mysig brasa.

Har en hel del att göra idag.
Barnen ska lämnas som vanligt, ska skriva en ansökan, rensa kyl och frys, städa .
Dom nya vitvarorna kommer idag och dom har satt tid mellan 8-13.
Alltså ingen morgonträning idag :-(
Tur att jag tränade lite extra igår då :-) (bara 2.5 timmar).

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards