Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Jenny - 19 april 2013 19:53

Äntligen fredagsmys med familjen <3
Det har varit en fredag med fullt ös ...
Först gymmet 1.20
Ganska seg i kroppen sen i går.
Mamma kom hit och jag passade på att bjuda henne på lunch och fika.
Sen följde jag med henne till Visko och kom hem med......

Nu har vi ätit god kyckling till middag och ett glas vin till.
Får bli en lugn kväll med tanke på att jag är bokad på spinningpasset i mån bitti :-)

Hoppas ni får en mysig kväll !
Kramen

Av Jenny - 19 april 2013 07:50

Välkommen underbara fredag <3

Jag fick vara glad en liten stund när jag vaknade , innan jag fick höra lite dåliga nyheter.
Jag förstår att du har det jobbigt just nu och ser allt i svart.
Men det är ändå bättre att det blev som det blev än att ni levt i någon fejkverklighet.
Jag finns här för dig <3
Massor av styrkekramar till dig min älskade kusin <3

Det blev helt klart en lite annorlunda morgon , men nu är frukosten uppäten och kaffet är på gång.
Snart är det dax och lämna Emil och sen styr jag emot gymmet.
Det blir ett lugnt pass idag med tanke på gårdagens mega pass :-)
Sen blir det städning och lite allmänt fix inför helgen.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards