Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Jenny - 17 april 2013 14:50

Oj vart tog min energi vägen ?

Har inte tränat riktigt på två dagar och det kryper i kroppen.

Det enda jag fått till är något kortare styrkeprogram hemma.

Nu har jag storhandlat, fikat på dagis, fortsatt skrivandet av ansökningar.

Halv upp packade matkassar står huller om buller i köket.

Men min energi försvann.....

Hoppas att en stor kopp kaffe ska hjälpa mig att packa upp det sista och sen ska jag iväg till Hälsohuset och bli fotograferad och jobba ett par timmar i receptionen.

Längtar tills imorgon förmiddag när jag ska träna ikapp allt jag missat denna veckan om jag så ska vara på gymmet i flera timmar :-)

Jag har en knapp månad på mig tills mitt stora delmål !


Nä det är väl bara att ladda kaffebryggaren, kavla upp ärmarna och ta tag i kassarna.


Kramen

Av Jenny - 17 april 2013 07:51

Efter en lite halv jobbig natt så har jag snoozat för första gången i mitt liv tror jag :-)
Till Majas stora fasa så är ju grodorna tillbax och hon har varit jagad av dom inatt.
Hon skrek ett hjärtskärande skrik igår när hon såg den första och sen vägrade hon att gå utanför dörren.

Igår tappade jag fokus lite mitt i all röra och slarvade lite med maten.
Men idag ändrar jag på det !
Ska åka och storhandla en massa god mat som jag ska fylla den nya kylen med :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards