Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Jenny - 12 april 2013 19:19

Då var det äntligen fredagsmys igen med mina underbara kids .
Njuter lite extra då jag inte kommer träffa dom innan söndag kväll igen.

Idag körde jag en och en halv timmas stenhård träning på gymmet.
Jag kände mig riktigt mör i hela kroppen när jag kom hem.
Längtar tills måndag igen när det är dax igen för dubbla pass :-)

Nu ska jag packa det sista innan Barda och Lets dance börjar .

Ps har äntligen beställt nya löparskor :-)

Kramen

Av Jenny - 12 april 2013 08:55

Fick nyss ett meddelande på Facebook från en fin person som jag endast träffat en gång .
Och det hon skrev träffade mig rakt in i hjärtat.
Det är alltid kul att veta vad folk tycker och tänker om en , men detta var något extra :-)
Tack för dom värmande orden <3

Av Jenny - 12 april 2013 07:47

Välkommen underbara fredag <3
Eller ...jag vet inte riktigt ....
SNÖ ?!?!
Vad skulle detta vara bra för ?

Fick mig ett gott skratt i natt när maja ropade på mig.
Hon ropade att hon ville ha täcke.
Och när jag kommer in till henne så ser jag att hon sparkat ner täcket till fötterna , vilket betyder att jag inte når det (loftsäng).
Då sätter hon sig upp tar tag i täcket drar det över sig och somnar om.
Varför ropa ??

Nu sitter jag med en stor kopp kaffe och tittar ut på regnet och njuter av att för stunden inte känna av en gnutta stress.
Skjuter lite på frukosten idag tills jag lämnat Emil ,så behöver jag bara äta en gång innan träningen kl 11.
Mycket planering, men det blir bra :-)

Såg precis på väderprognosen ....
Dit jag ska imån ska det komma ca 15 cm snö tills imån bitti.
Jippie!!!!
Jag som har sommardäck .....
Det är bara att hoppas på att dom sett fel :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards