Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Jenny - 9 april 2013 22:07

Den här dagen har verkligen gått i 100 km/tim rakt igenom.
Gjorde ett grymt träningspass imorse, kollade på film med mannen min, bakat bröd både till familjen och till mig själv.
Fick ett väldigt oväntat, men uppskattat besök av lillasyster som kom cyklandes :-)
Emil hade med sig en kompis hem och sen kom en till.

Nu ikväll har jag känt mig lite vissen....
Huvudvärk , uppsvälld och jäkligt hängig.
Hoppas att en god natts sömn kan bota detta.

Har precis kollat färdigt på andra avsnittet av svenska Biggest loser .
Den sortens program ger mig lite extra motivation .
"Kan dom , kan jag ! "

God natt....dröm sött <3

Av Jenny - 9 april 2013 07:51

Satt uppe en aningens för länge igår .
Vi tittade på en film och vips så var klockan tolv= alldeles för sent .
Men efter att jag fått min lilla egentid med nyheter frukost och kaffe nu på morgonen så börjar jag piggna till lagom till gymmet :-)

Skulle vara lite extra ambitiös i gårkväll och fick för mig att göra lite extra armhävningar, situps och squats.
Har bestämt mig för att kunna göra 10 riktiga armhävningar efter två veckor, och det börjar ta sig :-)
Men när jag kom till att göra mina squats så knakade det till i båda knäna och det började göra riktigt ont.
Har känt av det mesta dels av natten , men nu är det som bortblåst .
Någon som vet vad det kan bero på ??

Idag blir det träning, brödbak och Emil ska ha med sig en kompis hem efter skolan .

Var det någon som såg premiären av svenska Biggest loser igår?
Vad tyckte ni ?

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards