Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Jenny - 12 maj 2014 05:59

God morgon gråa måndag !
Då ligger ytterligare en ny och rörd vecka framför oss .
Veckans alla träningspass är inbokade plus ett gäng pass med ptkunder.

Helgen har gått i ett lagom tempo...
David har jobbat hela helgen :-(
Men vi har hunnit med Leos lekland med mamma och lillasyster, seriepremiär för Emils lag, mycket läsning och en halv Eurovision .
Alldeles lagom :-)
Men som sagt nu är det dag att dra i gång en ny vecka.
Har du bokat in veckans träningspass ??
Lättare att få träningen att bli av om man skriver in sin träningstid i kalendern.
Glömde förresten att skriva veckans resultat i fredags....
Vikten står stadigt stilla och bukmåttet minskar med några mm i veckan nu.
Men jag känner fortfarande att kroppen håller på att "dra ihop" sig.
Så jag är nöjd !
Att jag lyckats hålla mig ifrån skräpmat i helgen gör inte saken sämre :-)
Ikväll blir det trx med mamma.
Vad kör du ??

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards