Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Jenny - 28 maj 2014 05:31

God morgon soliga onsdag !
Sovit lite knasigt inatt.
Barnen drömmer väldigt mycket just nu, så mycket springande blir det.

Dagen igår....jobb en stund på morgonen, en sväng till Kungsbacka med mannen, Emil spelade match och maja var på utflykt till strömma.
En kompis till maja ringde igår och jag blev alldeles varm i hjärtat när jag hörde hur dom pratade om sina nya kläder och vad dom skulle ha på sig på avslutningsfesten på dagis :-)
Nu börjas det !!

Idag blir det jobb på kontoret, sen hem och ha skiftbyte med David som ska jobba.
Sen ska det stekas bananplättar som maja har beställt till gökottan imån.
Har en del att förbereda inför mina ptpass imån oxå.
Fyra pass kör jag imån :-)
Mycket träning blir det......and I love it :-)
Förhoppningsvis blir det lite tid över till min bok.....
Är på sluttampen av tredje och sista boken i serien.

Ha en fin dag :-)

Kramen

Köpte en ny "vardagsklocka" i går :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards