Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Jenny - 16 maj 2014 06:02

God morgon underbara fredag !
Fattar inte riktigt vart denna veckan har tagit vägen.
Men det har varit en bra vecka.
Mycket träning , läsning och tid med familjen.
Men i helgen ska jag bara gå runt och bara vara.
Klippa gräset , kanske rensa lite ogräs .....
Det ska ju bli kanonväder i helgen, så jag kanske kan lyckas få lite färg på denna blekfeta kropp :-)

I onsdags hade jag tre ptkunder efter varandra på kvällen.
Efter en halvtimma började det regna ordentligt och slutade inte förens det var en kvart kvar på sista passet.
Jag sprang runt med extra vikter i skorna i form av massa vatten och jag tror inte att jag hade en ända torr fläck på hela kroppen :-)
Jag var ganska mör igår, men ändå med en go känsla.

I går åkte jag, David och Maja till Gällstad .
David behövde nya byxor och det var ganska skönt att åka nånstans där man inte brukar vara så ofta.
Det blev en bra utdelning till alla i familjen.
Både byxor, tröjor, klänningar m.m
Och det fanns en massa snyggt som gärna hade fått följa med mig hem, men det får bli en annan gång :-)

Nu är det dax att göra mig i ordning för en fredag med dubbeljobb.
Har två kunder i eftermiddag som ska få jobba ordentligt på gymmet :-)

Kramen

Det blev ett par brända kalorier i onsdags :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards