Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Jenny - 20 maj 2014 06:11

God morgon tisdag !
Vaknade upp till en ganska jämngrå morgon, men nu ser det ut som om det börjar lätta.
Det är igentligen ledig dag idag, men vad gör man inte för sina härliga ptkunder ?? :-)
Jo man går upp i ottan !
Så om mindre än en timma är jag på gymmet och kör järnet :-)
Sen blir det handling på Willys .
Satt och bläddrade i kokböcker i gårkväll, så jag hoppas det kan bli lite nya inslag i vardagsmaten.

Jag och mamma var på trx i går kväll.
Det brukar vanligtvis vara ganska svettigt, men i går blev det extra varmt pga att ett åskoväder drog in precis när vi skulle börja.
När jag kom hem började det värka och spänna i min fot följt av att den nästan domnade bort.
Har känns detta någon gång tidigare.
Hoppas det ger med sig snart !
Träning både onsdag och torsdag :-)

Idag ska maja hälsa på på fritids.
Detta verkar vara det sista besöket i inskolningsprocessen.
Pratade med en arbetskamrat som bor i samma kommun, men dom har en helt annorlunda förberedelse inför skolan.
Där har dom halvdagar, och föräldrarna ska vara med på stora delar av inskolningen.
Konstigt att det kan vara så annorlunda i samma kommun.

Nä dax att ge luggen en riktig omgång !
Den lever sitt egna liv som nytvättad :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards