Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Jenny - 5 juni 2014 05:32

God morgon regniga torsdag !
Dagarna bara rusar förbi och veckorna lika så...
Redan torsdag/fredag !

Igår flängde jag iväg och storhandlade direkt efter jobbet.
En aning mer folk i affären än vad jag är van vid (har handlat på morgonen när jag varit ledig).
När maten var uppackad och middagen uppäten så var det dags att varva ner framför dumburken.
Men eftersom det inte blev någon träning , så satte jag på en timma på gymbollen.
Det känns idag kan jag meddela :-)

Idag hoppas jag kan få till lite egenträning, för det verkar som om mitt pass i receptionen på gymmet har uteblivit .
Annars är det städning och fotbollsträning som står på schemat ikväll.
Det är väl ingen risk att det går att klippa gräset , så det får vänta tills lördag men då får det väl bli med hjälp av en lie :-)


Ha en fin dag !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards