Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Jenny - 29 juni 2014 08:59

God morgon sköna söndag !
Det är bara jag som är vaken, så jag passar på att skriva lite i lugn och ro.

I går var det en lite seg dag med en massa regn.
Men det finns inget dåligt väder när det gäller träning , så efter en lång frukost och melodikryss med familjen gick jag ut en runda.
Det var riktigt skönt både för kropp och själ trots att det regnade lite.
En liten middagslur på det var jag värd efter alla tidiga mornar denna veckan.
När David sen åkte till jobbet, så gjorde jag och barnen oss fina för att åka och fira barnens ena kusin som fyllde fyra.
Och jag måste bara få säga att jag var sjukt stolt över mig själv och mina matval igår.
På deras kalas så serveras alltid grymt god mat , tårtor m.m
Men i går gjorde jag valet att inte äta utanför mina ramar.
En supergod bönsallad var nog det "sämsta" valet jag gjorde igår om jag ska vara riktigt hård, men det var det värt.
Och hör och häpna......jag tog ingen tårta till kaffet trots att dom såg ljuvliga ut.
Jag var bara inte sugen, så varför äta det ?!
Vi var hemma strax efter nio och barnen stängde in sig på sina rum och grejade med sitt, så där satt jag ensam och zappade på tvn.
Hittade till min stora förtjusning att bodyguard gick på femman .
Underbar film !
Så med ett glas rött lite brie och salami satt jag bänkad hela filmen i hopp om att David skulle hinna hem innan jag la mig, men så blev det inte.

Och nu sitter jag hör och väntar på att mannen min ska vakna, så vi hinner säga mer än bara hej innan han åker till jobbet igen.
Det finns en stor fördel med att han åker och jobbar idag......och det är att när han kommer hem så har han semester :-)
Vissa har det bra medans en annan får jobba två veckor till :-)

Längtar såååååå till nästa helg, så jag nästan spricker !!!!
Mer om det kommer senare i veckan :-)

Kramen

Redo för kalas !

Kunde inte låta bli att visa denna härliga bilden från i fredags när vi var på båthuset.
Även då gjorde jag bra mat val :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards