Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Jenny - 23 juni 2014 05:33

God morgon onsdag !
Usch vilken natt....
Vaknat, vänt och vridit på mig till och från hela natten.
Idag är sista dagen barnen ska gå upp jätte tidigt innan semestern.
Och imån slutar min lilla tjej på dagis.
Vet inte riktigt om jag delar hennes glädje än.

Hur har er midsommar varit ?
Min har varit riktigt bra.
Lite kallt, men bra.
Fam Kjellgren var här på midsommarafton och på lördagen var vi hos mamma och lillasyster .
Jag tänker inte ens gå in närmre hur min kost har varit, för jag hade inte väntat mig att jag skulle hålla den fläckfritt.
Träningen har dock varit lite bättre.
En pw/jogg fem km i fredags, en lugn promenad med familjen i lördags och igår blev det en lång runda med både pw och jogg innan jag fick ont igen.
Och lite styrk på det.
Men nu tar jag nya tag igen!
Inget slarv på två veckor och en massa träning :-)
Idag blir det gymmet direkt efter jobbet.
Längesedan jag hade egenträning på gymmet nu.
Imån väntas morgonpromenad 04:50 :-)

Ha en fin dag !

Kramen

Mitt favvoställe att göra styrkeövningar på under rundan!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards