Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Jenny - 20 juni 2014 09:09

God morgon midsommar !
Vaknade lite väl tidigt idag.
David väckte mig 02:30 när han kom hem, men då somnade jag lätt om.
Sen väckte maja mig vid 05:30 och efter det har jag inte sovit många minuter.
Men vad gör det om hundra år ?!
Hade sett fram emot en lugn och skön frukost med min lilla tjej (det är bara jag och maja som är vakna).
Men tji fick jag när grannen drog igång en j-la sågklinga strax innan 9 !!!
INTE okej i mitt tycke på en ledig dag.
Hoppas David kan sova lite till annars blir det en låååång dag för honom.

I går skulle vi ut på den årliga blomsterplockningen med mamma och lillasyster.
Men i år måste varit det sämsta året någonsin.
Dom flesta blommorna hade redan blommat ut.
Kvällen fortsatte med att köra Emil till lygnevi där han skulle vara bollkalle.
Jag och maja åkte hem för att börja städa.

Idag blir det lite små fix och förberedelser ... Och förhoppningsvis lite träning :-)
Vi ska ha vårt traditionella midsommarfirande med fam Kjellgren.
Både barn och vuxna ser fram emot detta :-)

Önskar er alla en härlig midsommar <3
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards