Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Jenny - 25 juni 2014 05:58

Jaha då var det gjort !
Igår hämtade jag maja för sista gången på dagis.
Det var en sprallig och glad maja som mötte mig när jag kom .
Och när fröknarna sa hejdå , så fick jag börja svälja ordentligt för att inte börja gråta.
Usch va jobbigt !
Sedan vidare och hämta Emil på fritids som oxå var ganska nöjd med tanke på att han gjorde sista dagen på denna terminen.
Och det blev ännu mer speedat när det var dax att välja sommarlovsglass i affären :-)
Men nu har dom iallafall sommarlov dom små......
Kände mig ganska taskig när jag skulle få dom att lägga sig i hyfsad tid eftersom jag skulle upp idag.
Själv får jag vänta i två och en halv vecka innan jag får gå på lite ledighet.
Men det är väl så det är.
Tänk om alla hade gått samtidigt :-)

Nu är det dax att göra mig i ordning för ännu en ny dubbel arbetsdag.

Kramen

Hittade denna bilden igår......
Molle för tre år sedan när hon kom till oss <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards