Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Jenny - 8 juni 2014 15:33

Vilket ljuvligt väder vi har idag !
Sitter på altanen och planerar veckans träningspass , både för mig och mina kunder.
För att få ihop vardagen med jobb, skola, barn, träning och kost, så är planering A och O.
Från och med i mån så är jag med i en utmaning , där det blir lite ändringar i kosten och ett lite annorlunda upplägg med träningen.
Ska bli väldigt kul faktiskt !
Kommer garanterat att skriva mer om det senare.
Dumt att dö nyfiken :-)

Kommande vecka kommer bli späckad från morgon till kväll i stort sett varje dag.
Men det är roliga saker, som jobb, träning , klassfest, student och skolavslutning.

Jag påpekade innan att maja hade en söm på hennes klänning som inte var rak.
Fick då till svar: nä mamma, hon som sydde kanske pratade i telefon eller nåt :-)

Njut av solens varma strålar !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards