Jenny Gustafsson

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Usb-kabeln

Av Jenny - 27 maj 2010 07:46

God morgon mina vänner !

Härligt att starta dagen med sooool !

 

Av någon oförklarlig anledning så har saker börjat försvinna !

I helgen skulle jag ha min usb kabel till kameran för att föra över alla mina bilder, men den var puts väck.

Det retliga är att jag precis har städat i det rummet där jag har haft kabeln, men den finns ingenstans.

Och igår när Maja skulle lägga sig.........snutten BORTA !

Finns ingenstans den heller.

Har letat igenom hela huset....iträdgården....utanför dagis, men utan resultat och när jag skulle fråga på dagis om den kanske fanns kvar där någonstans så glömde jag givetvis av att fråga !

Jag blir knäpp !!!!!

 

Ikväll får jag offra mitt favvo program på tv :(

Jag måste ut och springa (om det inte regnar) !

Det är inte det samma att sitta på en träningscykel som jag gör varje morgon och ibland på kvällarna för att få ihop mina steg.

Nu har stegsnittet per dag sjunkit ganska mycket denna veckan så nu får jag gasa på.

Men med tanke på att jag ska gå en mil på lördag på "Tappavarvet" så kanske jag klarar mig ändå.

 

Idag när ajg kom till jobbet så låg det en kul överraskning på mitt skrivbord.

För ett tag sedan fick vi prova ut jackor färg och storlek.

Det var ett ganska svårt val INTE :)

Det blev ju en röd.

Vi hade Knall orange, snorgrön beige och röd att välja på.

Var lite rädd att det skulle bli en jätte logga på ryggen eller bröstet, men det blev en liten diskret längst ner på ärmen.

Ett stort plus till den som valde det stället :)

 

Men det absolut största primära problemet just nu är......

JAG HAR GLÖMT MIN YOGHURT HEMMA !!!!!

Katastrof, men det löser sig säkert.

Det är ju torsdagsfika idag så jag kanske får i mig något litet som inte har allt för många kalorier :)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 december 2014 08:32

God morgon fining! Årets sista dag har precis startat. Har gått upp lite extra tidigt för att hinna med egenträning, pt-kund m.m innan firandet kan börja. Jag har inte hunnit blogga så mycket den sista tiden och det beror på att jag haft en mas...

Av Jenny - 21 december 2014 16:18

Hej fining! Hur har din helg varit?   Ifredags var jag på julbord med jobbet. God mat och trevligt sällskap. Länge sedan jag skrattade sååå mycket :-) Var hemma vid halv ett och stupade direkt i sängen. I går tog vi det ganska lugnt. ...

Av Jenny - 14 december 2014 15:37

Hej fining! Igår var det fullt ös. Först hade vi en lååång lussefrukost hela familjen. Och enligt tradition så ska det vara varm choklad med grädde :-) Sen hade jag ett pass med pt-kund på gymmet och lite egenträning. Hem och packa en väska...

Av Jenny - 12 december 2014 16:22

  Hej fining! Då är det fredag igen och vi har en lång helg framför oss. Ikväll är det jag och barnen som har fredagsmys medans David får jobba.   Idag startade jag dagen med att nå ett stort delmål på vågen. NU har jag bara två kg kvar...

Av Jenny - 6 december 2014 20:19

Hej fining! Det har gått lite mer än en vecka sen jag skrev sist. Tiden har helt enkelt inte räckt till.... Jag har haft provträningar, egenträning en massa planering som tagit den lilla tiden som blivit över... Och som grädde på moset fick jag e...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards