Jenny Gustafsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Jenny - 22 juni 2011 13:17

Nu har jag äntligen kommit hem från Willys och månadens storhandling.Skönt att det är avklarat :-)Idag fick jag sällskap av Maja och Rebecca.Nackdelen med att inte handla själv är att man inte får med sig allt man hade tänkt :-)Men det kan det vara värt !Nu ska vi ladda inför Majas sommarfest på dagis !Kram Jenny

Av Jenny - 21 juni 2011 07:16

Var ute och sprang i går efter jobbet .Tog i för kung och fosterland ..... tyckte jag sprang milen fortare än någonsin, men det tyckte inte klockan.Men jag klarade mig från regnet i alla fall .Idag har jag hur mycket som helst igen.Mycket på jobbet, storhandlingen ska planeras, huset städas, gräset klippas, kroppen vårdas och givetvis har jag mina små älskade barn som kräver sin tid.Hoppas verkligen att jag får ihop det mesta innan helgen.Jag ska ju få toppen hjälp imån när jag ska handla.Fina Rebecca ska följa med .Nu drar vi igång !!!Kram Jenny

Av Jenny - 20 juni 2011 12:50

Då var det måndag igen ....Och äntligen lite löpning igen .Det blev inget igår pga att David kom hem så sent, men en promenad blev det med barnvagn och hund.Hoppas bara att det är uppehåll när jag ska ut sen!Har alldeles för mycket i huvudet just nu...Mycket på jobbet och mycket planering inför midsommar .Och som grädde på moset så är det sommar fest på dagis på onsdag.Hoppas ni får en bra eftermiddag.Kram Jenny

Av Jenny - 19 juni 2011 18:23

        

Hittade äntligen min usb-kabel till min agamla kamera !!!

Tror jag har letat i ca tre år efter denna kabel :-)


Nu har vi grillat lite kycklingfile och färskpotatis.

Har påbörjat planeringen inför vårt midsommarfirande som vi i år kommer att ha på lördagen.

Det är bara att hålla tummarna att vädret blir bättre !

Nu ska Emil göra chokladbollar till oss och det ska bli så gott.

Själv ska jag ta ett glas vin till :-)


Kramar Jenny

Av Jenny - 19 juni 2011 08:40

Oj vad vi har sovit gott !

Jag va så trött i gårkväll, men som vanligt var jag tvungen att vänta ut barnen :-)

Fattar inte varför dom alltid ska vara så pigga när jag är trött.

Vår nattgäst har snarkat sött i hallen :-)

Trodde han skulle vakna först , men så fel jag hade !

Men när jag hämtade Maja inatt så hade jag så gott som glömt av att Scott var här, så när han tittade in från hallen så blev jag smått rädd :-)

Önskar bara att det hade kunnat vara lite bättre väder, för det är inte lätt att städa med en busade dunboll inne :-)

Funderar på att dra på barnen regnkläderna och skicka ut barn och hund i regnet ändå.

Hoppas på en bra dag trots vädret !

Städning, brödbak, löpning, fotbollsträning och dagen avslutas med lite grill.

 

Kram Jenny

Av Jenny - 18 juni 2011 19:03

Idag har det varit en otroligt seg dag.

Satt uppe alldeles för länge i går kväll och resultatet av det är att jag är super trött idag.

Men det var trevligt :-)

Det enda vettiga jag gjort idag är den promenaden som jag gick i förmiddags.

Vet inte när jag gick en runda sist.....brukar för det mesta springa.

Men det var jätte skönt.

Jag och barnen + mitt extra barn för dagen (Scott) har varit hos mamma och ätit en jätte god pizza som Sanna lagade.

Till efterrätt fick vi rabarberpaj med choklad i.

Nu känns det som om jag inte behöver äta på flera dagar :-)

Nu blir det mys och soffan resten av kvällen.

En önskar är att barnen somnar åtta lagom tills "Kvällen är din " börjar, men det lär inte hända efter som Maja vaknade 9,30 i morse.

 

Kram Jenny

Av Jenny - 17 juni 2011 17:17

Börjar bli en vana att tömma kameran och telefonen på fredagar :-)

 

  Bra när man får vägskyltar på posten :-)

 

  Lillasyster   

 

  

Min coola lilla tjej :-)

 

 

EGO !!!!!

      


Nu laddas det inför fredagsmyset hos fam Gustafsson.

Eller.....nja några laddar ....

Emil tog fyris ner till Felix :-)

Så roliga är vi !

 

Hoppas ni får en underbar kväll !

Kramas massor   

 

Kram Jenny

Av Jenny - 17 juni 2011 12:21

Godare lunch har jag ätit :-)Har såååå mycket att göra och i samma takt som jag jobbar undan så fylls det på i andra änden.Det fick helt enkelt bli en nutrilette till lunch idag.Hoppas på något godare till middagen i kväll :-)Hade varit väldigt skönt att få undan alla dessa högar innan jag tar helg.Bara att kavla upp ärmarna och köra igång igen !Kram Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards