Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Jenny - 1 oktober 2013 12:49

Vart tog förmiddagen vägen ?
En riktig genomkörare i gymmet med bästa ptn.
Ville nästan spy när jag åkte därifrån.
Kom hem för att börja beta av "to do" listan ....
Redan efter punkt två kändes livet lite väl motigt .
Måtte det vända snart !

Tur att det finns människor runt omkring som ger mig styrka.

Kramen

Dagens pt pass !

Väl värd en go macka till lunch !

Av Jenny - 1 oktober 2013 07:47

God morgon vackra tisdagsmorgon !
En härlig start på dagen att sitta och äta frukost och se solen gå upp över trädtopparna.
Laddar inför ännu ett pt pass med Henrik idag.
Trodde jag skulle ha lite träningsvärk idag efter som jag var på trx i gårkväll, men jag känner inte nåt :-)
Det kändes grymt att kunna göra alla övningar utan att behöva vila mitt i övningen.
Mycket har hänt sen i våras !

För er som läser så har jag väl inte någon rolig vardag just nu eftersom jag bara tränar och läser.
Det blir en intensiv period nu, men jag hoppas verkligen att det kommer något bra ur det här.
Det är bara att hålla tummarna !!!!

Idag bryter jag mönstret lite....
Träna, läsa och baka bröd :-)
Emil ska ha med sig en kompis hem efter skolan.
Min lille charmör har börjat planera en date med flickvännen :-)
Hur sött är inte det ?!?!
Jag frågade om jag fick vara med och sitta i mitten, men det var tydligen inte aktuellt :-)

Dag att dra igång dagen :-)

Kramen

Gårdagens lunch....
Varmrökt lax, skagernröra och grönsaker.

Leo ville vara med och plugga i går :-)

Trx pass i går kväll !
Bra förbränning av ren styrketräning :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards