Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Jenny - 13 oktober 2013 08:10

God morgon !
Har sovit som en stock inatt igen, men är likt förbannat trött :-(
Det är som om hjärnan går på högvarv dygnet runt, men kroppen sover.
Kan kanske bero på att ångesten står mig upp över öronen.....
Försöker tänka att fet bara är en vecka kvar i detta tempot och sen blir det hemmastudier i en vecka.
Saknar verkligen min egna träning.
Den får mig alltid att må bättre i sådana här situationer , men som det har varit denna veckan så har varken tid eller ork funnits.
Kommande vecka blir ännu värre ur träningssynpunkt.....David ska jobba nätter och vi möts ute på parkeringen varje dag .
Jag brukar vara den som försöker peppa Emil till att åka iväg på sina aktiviteter, men just idag är jag väldigt glad över att han vill skippa sin inomhusträning .
Måste plugga, baka (för det orkade jag inte med igår), storhandla (men dit får jag inte med mig barnen).
Tar en kopp kaffe och sitter hör en stund......
Kanske kommer en bra lösning till mig.

Kramen

Varför tända lampor när man kan tända ljus !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards