Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Jenny - 9 oktober 2013 06:28

God morgon regniga onsdag !
Har sovit ganska gott inatt tills maja vaknade vid fem givetvis när jag skulle ha lite sovmorgon idag tills kl sex :-)
Tänk...en hel timmas extra sömn bara för att jag inte ska lämna barnen idag.
Gårdagen var lika fullspäckad med information, övningar och kunskap som i måndags och jag börjar undra om det får plats så mycket mer kunskap i mitt lilla huvud ?
En sak som jag reagerat på när det gäller mig själv under den här utbildningen och det är att det verkligen inte är min grej att sitta stilla och lyssna så mycket på en dag.
Visserligen har vi bara teori halva dagen, men det blir ganska mycket.
När vi närmar oss lunch så sitter jag och vrider på mig och sitter och skakar med benen :-)
Känns som jag valt rätt yrke nu :-)
Men det tråkiga är under den här perioden är dels att jag är så trött när jag kommer hem att jag inte är något roligt sällskap varken för mannen eller barnen.
Och sen blir det ingen riktig träning.
Visst gör vi övningar m.m på dagarna, men jag behöver ta ut mig.
Känns som mycket negativt i detta inlägget, men jag ÄR skit glad över att jag fått den här chansen och jag hoppas verkligen att jag klarar det.

Nu blir det en balja kaffe och sen drar vi igån dag tre !

Ha en bra dag :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards