Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Jenny - 11 oktober 2013 20:25

Det är dagar som den här som jag verkligen börjar undra varför i hela h-vete vi har en arbetsförmedling!
Jag har verkligen haft en skit dag idag, men den blev ju inte bättre av att arbetsförmedlingen har givit mig dubbla bud när det gäller att få en praktikplats .
Varför finns arbetsförmedlingen ???
Jo...enbart för att ställa krav på oss arbetslösa , men när man själv kommer på en lösning som är rimlig så är dom allt annat villiga att ställa upp med hänvisning till regeringens regler.
Konstigt nog fick jag först beskedet av en annan person på arbetsförmedlingen att det absolut inte fanns några stora hinder för mig att då en praktikplats och eftersom jag har hittat en som vill ge mig en plats så krympte problemet ännu mer.
Men när vi väl fick ett slutgiltigt svar frånmin handläggare så blev det ett blankt nej !
Va fan är problemet ?!?!
Följer bara en del på arbetsförmedlingen regeringens regler eller är vissa mer flexibla än andra ?????
Än är inte sista ordet sagt.........

Kramen

Av Jenny - 11 oktober 2013 05:23

God morgon härliga fredag !
Idag gick jag upp lite tidigare än behövligt bara för att få sitta i lugn och ro med mitt kaffe och bara få känna ett lugn innan dagen drar i gång.
Kanske låter en aning konstigt, men sån är jag.
Känner mig någorlunda utvilad trots att jag har vaknat ett par gånger av att jag frusit som en tok.
Måste vara nåt fel på mig för när jag kom upp så var det nästan 22 grader inne.

Efter idag har jag avverkat halva utbildningen och det är en härlig känsla eftersom jag inte gillar att plugga, men jag vill nå slutresultatet av utbildningen vilket är att få pt licens.

Och så då till veckans vägning och mätning.........
Trots att det inte blivit så mycket "bra" träning denna veckan, så har jag lyckats med hjälp av bra mat att gå ner -1 kg och stått stilla i bukmåttet.
Jag är skitnöjd med det resultatet !
Så här lite har jag inte vägt på över 10 år och bara det är ju en häftig känsla.

Ha en fin fredag och ta hand om varandra <3

Kramen

Välkommen underbara fredag <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards