Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Jenny - 16 oktober 2013 20:19

Det har varit en ganska tung dag idag.
Fina och peppande sms från mitt hjärta har hjälpt mig igenom det värsta .

Hade en ganska udda inslag i försäljnings lektionen idag.
Iallafall blev jag ganska tagen på sängen .....
Vi fick i uppgift att skriva ner 10 namn på några vi känner .
Efter en stund slängde jarkko ur sig att vi hade 15 minuter på oss att kontakta 5 av dom namnen för att erbjuda en gratis provträning i nästa vecka.
Ordet omöjligt flög med en gång igenom mitt huvud.
Men vips så hade jag skrapat ihop sex JA :-) varav en person känner jag inte ens !
Känns pirrigt, men utmanande....

Det är en lugn kväll här idag.
Emil är vissen, snorig och halsen skaver.
Maja somnade sju och jag ligger i soffan och försöker stressa ner och mota bort ångesten som har hängt över mig nån vecka nu.

Kramen

Piggelin i morse :-)

Av Jenny - 16 oktober 2013 05:19

God morgon mörka onsdagsmorgon !
Snart halva veckan gjord och jag börjar se ljuset i tunneln :-)
Idag är det heldag med teori....idrottsskador och försäljning .
Så i eftermiddag blir det till att lyssna på findlands svenska igen.
Han är jätte duktig i det han gör, men det kan vara lite svårt att förstå vad han säger ibland :-)

Igår när jag kom hem möttes jag och David i hallen....
Jag kom hem från skolan och han åkte och jobbade.
Trist, men vad ska man göra ??
Barnen var ganska lugna så efter middagen kunde jag i lugn och ro sätta mig och göra min hemuppgift som ska lämnas in i dag.
Jag var trött som bara den när kl var nio, men jag kunde inte riktigt slappna av och somna.
När David kom hem sov jag som en stock givetvis.

Ska hälla i mig det sista kaffet och sen ska jag väcka mina små .

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards