Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Jenny - 18 oktober 2013 05:32

Välkommen underbara fredag !
Och idag är den dubbelt så underbar :-)
Det är sista dagen på utbildningen.
Tre gången har jag seriöst funderat på att kasta in handduken.
Två gånger pga min prestationsångest och en gång av ren utmattning.
Är man inte van att plugga eller har svårt att ta in det man läser så kan det bli ganska jobbigt.
Men jag har som sagt tagit mig igenom dessa intensiva två veckor.
Nu är det en lite lugnare vecka med mycket läsning, men oxå med ett par provtröningar för att öva och få in lite vana i det man gör.
Jag vill på förhand tacka er som nästa vecka ställer upp som försökskaniner :-)

Som jag skrev i går så däckade maja med 39 graders feber i gårkväll.
Idag vaknade hon samtidigt som mig och ville gå upp (04:45).
Men hon har fortfarande över 38 grader .
Lite taskig tajming, men hon måste vara hemma i dag.
Lite bökigt med tanke på att David har jobbat inatt, men dom får väl ligga och småslumra i soffan båda två.

Fredag är ju lika med vägning.... Och så även idag.
Men jag är fullt medveten att jag inte haft något riktigt fokus på maten denna veckan och har därför överätit några gånger.
Och dessutom så fick jag ju en fin siffra förra veckan och jag har typ tränat ett pass och det var igår .
Så jag gnäller inte när vågen står på +-0 idag och även bukmåttet var det samma.
Har fått ett erbjudande om att testa på fitnessfighten genom skolan och jag funderar starkt på att testa det.
Ända nackdelen är väl att jag har så mycket inbokat i november, men vardagarna kan jag ju hålla strikt i så fall.
Får fundera lite till..........
Någon som har varit med i fitnessfighten ???
Bra eller dåligt ?

Nu måste jag väcka Emil .
Längtar såååå tills jag kryper ner i soffan ikväll och myser med mina små <3

Ta hand om varandra !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards