Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Jenny - 4 oktober 2013 07:44

God morgon underbara fredag !
Önskar jag hade varit lite piggare, men jag är svintrött .

Trodde det iallafall skulle dröja en åtta-nio år innan jag skulle behöva hämta Emil efter en runda i Göteborg, men igår var det dax.
23:00 satt jag ensam i dom centrala delarna av Rävlanda och väntade på att bussen skulle komma.
En lycklig son kom av bussen med moster.
Med sig hade han oxå en trasig hockeyklubba, två puckar och high fives med hela Frölunda !
Dessutom ett litet studiebesök på polishuset i Göteborg och som pricken över i......,,han fick skjutts till Scandinavium i en polisbil :-)

Tack Sanna och Jojjo !!!!!!
Ni gjorde verkligen Emils dag igår och detta kommer han leva på länge :-)

Som sagt...det är fredag idag.
Och förutom städning och träning så är det även vägningsdag.
Jag har slutat förvänta mig några jätte resultat på vågen eftersom jag har styrketränat en hel del det sista, men viss hade det varit kul att bli av med dom sista kilona.

Får nog göra mycket kaffe idag om jag ska kunna hålla ögonen öppna :-)

Ha en fin fredag !
Kramen

Gick en härlig pw i går morse .
Behövde inte gå ensam utan fick sällskap av "PT Henrik" :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards