Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Jenny - 19 november 2013 07:47

God morgon regniga tisdag !
I går var en lite jobbig dag.
Det var rörigt i mitt huvud och känslor som åkte berg och dalbana.
Dessutom gav jag mig in på att prova 5:2 fasta igen.
Har försökt en gång tidigare , men avbröt då vid lunch.
I går gav jag mig attans på att klara det.
Det gick bra ända tills jag skulle lägga mig och jag kände av sura uppstötningar (får ofta det när jag har varit lite småhungrig länge).
I övrigt kände jag av lite yrsel och jag var frusen mest hela dagen.
Om det min frossa nu beror på fastan eller något annat vet jag inte.
Jag kan säga att det är extra gott med frukost idag :-)
Jag hoppade även över träningen i går .
Främst för att jag fastade , men även för att min lilla prinsessa var hemma igår.
Idag är jag supertaggad att göra ett grymt pass i gymmet !
Saknar dock en extra spark i baken av en viss pt.
Får hoppas att jag får en trisslott i julklapp som jag vinner en massa pengar på, så att jag kan få tillbax honom :-)

Igår gjorde jag och maja ett röj i hennes rum och jag blev grymt imponerad av att se hur mycket hon ville hjälpa till.
Men varför ska det vara så svårt att underhålla det ????
Idag står det brödbak på schemat.
Har även börjat leta fram lite recept på lchfpepparkakor och lchflussekatter.....
Jag älskar att julbaka och sen myset efteråt när man får smaka, så i år ska det även finnas nåt som jag kan smaka på med gott samvete :-)
Känner jag mig själv så kommer det säkert slinka ner ett och annat ön lchf oxå :-)

Har ni hört vad som blivit årets julklapp ???
Råsaftcentrifug......
Och jag som funderat på att sälja min.....
Kanske ska damma av och ställa fram den istället :-)

Ha en fin dag !
Kramen

Underbart ned frukost efter en dags fasta :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards