Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Jenny - 21 november 2013 07:56

God morgon gråa torsdag !
Vilken fin och frostig dag det var igår.
Synd att det inte fick fortsätta idag oxå.

Igår kväll fick jag hem en mycket nöjd kille som varit på hockey för andra gången på kort tid.
Och dessutom har det varit vinst båda gångerna :-)
Medans killarna var iväg så passade jag och majsan på att baka bröd, leta fram ljusslingorna till trädgården (1 av 3 funkade ).
Som avslutning blev det lite pussel och film.

Idag är det dags för 5:2 fasta igen.
Första dagen var ju i måndags och jag hoppas det går lika bra idag.
Vågar inte riktigt träna hårt på gymmet än när jag fastar, så idag får det bli en go pw i stället.
När jag var på gymmet i går passade ja gå att ta lite bilder.
Mest för min egna skull, för att se resultaten lite lättare.
Konstaterade ganska snabbt att jag inte längre behöver dra in magen och hålla andan som en galning för att känna mig okej på en bild.
Och bättre ska det bli !
Det var inte länge sedan jag skrev om att jag ville klara av tio breda armhävningar på tå....
Nu gör jag det ! :-)
Allt går .......

Nu är det dax att starta dagen !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards