Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Jenny - 22 november 2013 07:51

God morgon efterlängtade fredag !
Shit va fort denna veckan har gått !
Idag var det meningen att jag skulle åka till stan och min kusin på lite aw och bubbel, men oj vad livet kan ta andra vändningar ibland.
Speciellt när den är män inblandade ........ :-)
Får bli en kväll hemma med familjen istället.....inte fy skam det heller.

Men som vanligt när det är fredag, så ska det städas.
Har planer på att göra egen pepparkaksdeg.
Måste på något sätt få in lite träning oxå.
Igår blev det bara en pw i snöblandat regn eftersom jag fastade.
Fastan gick hur bra som helst igår, men jag märker ganska tydligt hur mycket humöret styr ens matintag.
Kände mig lite låg igår och med en gång gick jag och öppnade skafferiet (tog dock inget).
Men just själva grejen.......
Det finns så mycket annat man kan göra, men man går på automatik till skafferiet.
Det är nästan så att jag blir arg på mig själv !
Dax att bryta mönster kanske .

Veckans resultat blev väl ingen aha upplevelse direkt, men jag är nöjd med tanke på matslarvet förra helgen.
Vikten är nere på mitt lägsta resultat som jag hade för ett par veckor sedan vilket är .....71.4 kg.
Det kändes konstigt att skriva ut vikten.....
Jag har nu sen september gått ner ca 9 kg !
Bukmåttet har krympt med -1 cm denna veckan och här har jag minskat 8cm sen september.
Jag är tok nöjd och dessutom har jag börjat få lite synliga muskler :-)

Nu måste jag tyvärr lämna stugvärmen för att gå ut och hämta ved innan elden slocknar och sen blir det kaffe :-)

Önskar er en härlig fredag <3
Kramen

Maja bakade lussekatter igår efter dagis :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards