Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Jenny - 7 november 2013 07:43

God morgon gråa torsdag !
Snart har den veckan oxå passerat.....vart tar tiden vägen ?!
Jag fick inte till något inlägg i går.
Dagen gick i ett och när jag väl hade tiden fick jag inte till något vettigt.
Blev kallad till af i går enbart för att få ett formellt avslag innan dom kunde ta tag i min överklagan.
Sånt slöseri med tid kan jag tycka.
Åka dit för bara 10 minuters tomt snack.
Nu är det bara att hålla tummarna !
Fick iallafall till ett grymt bra pass på gymmet igår.
Och för en gång skull lyckades jag riktigt bra med att hålla pulsen uppe vilket märktes på kaloriförbrukningen.

Idag blir det ännu ett pass efter jag lämnat barnen.
Sen blir det läsning fram tills barnen ska hämtas .
I eftermiddag har barnen lovat mig att plocka undan i sina rum......jojo :-) för att underlätta min städning imån.
Huset har kommit lite i andra hand under ett par veckor nu och det behövs verkligen städas.

Dax att dra igång dagen !
Kramen

Gårdagens träning !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards