Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Jenny - 4 november 2013 07:52

God morgon gråblåsiga måndag !
Har sovit som en potta skit inatt.
Det blåste ju nåt fruktansvärt när jag gick och la mig igår....värre än stormen förra veckan.
Var helt säker på att strömmen skulle gå och därför kunde jag inte riktigt somna innan David kom hem vid två.
Och som grädde på moset så har vi haft maja i vår säng inatt.
När man väl ha vant sig vid att inte ha barnen i vår säng, så blir det helt plötsligt väldigt trångt när dom dyker upp :-)

Idag börjar en ny vecka med nya utmaningar, nya mål och en massa träning!
Har mycket att ta igen både på tränings sidan och mat sidan.

Idag börja även vardagen igen....
Emil är överlycklig över att komma tillbax till skolan igen.
Maja får snällt vänta tills imån innan hon ska till dagis för första gången på två veckor.

Mitt schema är fullspäckat idag.
Köra Emil till skolan, träna,möte ,skicka i väg överklagan till af, städa, sitta i receptionen på gymmet och all ledig tid där i mellan ska jag plugga.
Hur många timmar är det igentligen på ett dygn ???
Förmodligen alldeles för få.

Tänkte rivstarta denna veckan lite och därför börjar jag med 16:8 idag.
Så frukosten idag blir kaffe, vatten och vitaminer :-)
Jag som ätit så mycket dom sista dagarna borde ju inte bli hungrig på ett tag :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards