Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Jenny - 23 november 2013 21:10

Då är det lördag kväll....
Det har varit en lång dag med svallande känslor .
Dagen började lugnt och harmoniskt :-)
Men sen gick det lite utför ......
Det började med att min hemgjorda pepparkaksdeg inte blev som jag förväntat mig.
Den smakade inget och kakorna betedde sig konstigt i ugnen.
Får se om jag orkar/hinner göra ett nytt försök .
Emil och maja har lekt med kompisar idag, så på den fronten har det varit fullt ös :-)
När David kom hem gick jag en promenad i kylan för att rensa skallen.

Nu tittar vi på så mycket bättre innan det är dags för sängen .

Kramen

Av Jenny - 23 november 2013 10:21

Bilden från min mörka promenad i går kom inte med :-)
Hoppas det funkar nu....

Av Jenny - 23 november 2013 10:16

God morgon härliga lördag morgon !
Fick sovmorgon av barnen idag .
Det tackar jag för efter gårdags kvällen .
Var ju inte meningen att jag skulle komma iväg på aw igår, men en timma innan bussen skulle gå ringde David och sa att han skulle hinna hem .
Det var en rolig kväll !
Fyra generationer deltog fick jag det till.
Från en två åring och upp till över sjuttio :-)

Som tur va han jag göra pepparkaksdegen innan jag åkte igår, så idag blir det storbak .
Men först kaffe och melodikrysset :-)

Kramen

I går morse på Grönkulla

Shit va glada vi ser ut :-)

[Bild]

Hade en något mörk promenad från bussen !
Hua mig .....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards