Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Jenny - 14 januari 2010 15:46

Tycker denna dagen har gått så sakta.

Men nu är det äntligen dax att åka hem till familjen.

Är så himla seg.

Precis som en förkylning ligger och lurar.

Funderar på om jag ska sätta ut någon mer annons på tradera ikväll .

Man blir lite taggad när man väl har fått sålt en grej.

Och det är ju jätte bra om saker kommer till användning istället för att dom bara ligger och skräpar och tar plats.

 

Längtar så tills imorgon efter jobbet.

Årets första riktiga fredagsmys.

Då är det god mat och lets dance som hägrar.

Det ska bli så skönt och bara sitta och mysa i soffan med familjen.

Inga krav bara mys !

 

Måste få tag i en motorsåg snart.

Vi har mycket ved , men den är inte kapad.

Om vi får tag i en såg så blir det söndagens projekt.

Att såga ved.

 

Nu är det dax att stänga av alla datorer.

Hemgång !!!

Ha det så bra !

Ta hand om varandra !

Vårda kärleken !

  

 

JeGu

Av Jenny - 14 januari 2010 07:38

God morgon på er !

Fick ett underbart mottagande av man och barn i går när jag kom hem.

Kramar av två livliga barn och

en värmande kyss och ett glas bubbel från David.

  

Det va ju våran 3 åriga bröllopsdag igår.

Jag önskar bara att jag hade varit lite piggare,

så jag hade kunnat njuta ifulla drag av vår dag.

 

Har lite stressvibbar idag.

Min kolega är fortfarande sjuk (magsjuka)

och jag har peppar peppar fortfarande klarat mig.

Den här dagen hade jag helst velat tillbringa i soffan eller sängen invirad i täcke och filtar och bara vara.

Men så funkar ju inte samhället.

David och barnen ska hälsa på svärmor idag.

Efter hennes fadäs i fjällen så va hon på akuten igår och fick dommen.

Det är ett brutet ben i foten och hon blir sjukskriven februari ut.

Strackarn !

 

Vi har pratat lite löst om att åka till Varberg på lördag.

Ärligt talat vet jag inte om jag känner för att åka bil (mer än nödvändigt) på ett tag efter fjällen resan.

Men vi får väl se.

 

Igår fick jag ett ryck och skulle börja planera barnens kalas och Emils barnkalas.

Det gick så där för mig.

David jobbar eller är upptagen på annat håll dom flesta helger en bit framöver.

Barnkalaset kan jag lösa själv , men det hade ju varit kul om han va med när vi har kalas för hans sida.

 

Nu ska jag och min hesa röst börja jobba lite.

Det är inte att rekomendera att vara hes när man

jobbar i växeln.

Får hoppas att det blir lika lugn på telefonen som igår !

Ta i trä !

 

Hoppas ni får en bra dag !

Kramar JeGu

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards