Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Jenny - 18 januari 2010 08:21

God morgon min vänner !

Det är en tung morgon idag.

Sjukt trött , men ingen vanlig trötthet.

Är lite orolig eftersom det känns som samma trötthet som när jag blev "dålig".

Hoppas verkligen inte att det är något sådant.

Börjar idag skärpa till mig med maten och ikväll ska jag försöka ut och springa eller gå.

Det beror lite på hur halkan artar sig.

Det va ju glashalt när jag åkte till jobbet imorse.

Fick hacka loss isen från bilen.

 

Åhhhhhh !

Vill inte känna så här !

Varför kan inte min kropp fungera precis som det står ialla böcker ?

Va mycket lättare det hade varit då.

Men dagens ord SJUKLIGT TRÖTT !

 

Imorgon bär det av till mormor.

Hon fyllde 74 år i fredags så jag och barnen ska åka och hälsa på henne.

 

Igår skulle ju jag få gjort så mycket hemma,

men icke då !

Innan lunch hade jag bara tagit ur lakanen ur sängarna och lagt dom i maskinen och gjort pannkakor till barnen.

Eftermiddagen gick fort.

Sov en stund och sen kom Christer och Johanna förbi och sen va det dax för middag.

Tiden går fort.

Inte konstigt att man känner sig lite stressad och vissen.

 

Hoppas ni får en bra dag !

Kör försiktigt och ta hand om varandra.

 

Kramar JeGu

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards