Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Jenny - 15 januari 2010 13:48

Någon som sett till min energi ?

Den har försvunnit.

Har haft en grym energi hela dagen fram tills nu.

Hoppas verkligen den kommer tillbaka.

Skönt när man känner att man har så mycket energi att man kan göra vad som helst (nästan).

Men inte nu.

Hade jag lagt huvudet på skrivbordet nu så hade jag somnat som en stock.

Vet inte riktigt vad det kan bero på.

 

Jag blev ialla fall proppmätt efter lunchen.

Jag åt alldeles för mycket, men det va gott.

Lax och potatis mos (delvis rester).

Kanske man kan unna sig en liten chokladbit etill kaffet så kanske jag kommer igång igen.

 

Pratade med min älskade man i förmiddags.

Han och barnen va i "Carlssons backen" och åkte snowracer.

Jag blir så avundsjuk när dom är hemma och har hur kul som helst.

Men även om jag kan vara sjukt avundsjuk på David som får vara hemma med barnen,

så kan jag ibland vara väldigt glad att vara på jobbet där det oftast håller sig på normal samtalston   

 

Bara två timmar kvar !

Hoppas tiden går fort och att jag piggnar till.

 

Kramar JeGu

  

Av Jenny - 15 januari 2010 10:43

Äntligen fredag !

Det är så skönt att det är fredag.

Längtar tills det är dax att åka hem till familjen och bara mysa.

  

Blev lite sur när jag såg va temperaturen stod på.

Tycker det är lagom med ca 0 till -5 grader inte mer !

 

Tittade på Made in sweden i går.

Jag säger bara Anders Bagge !

En sån underbar människa han är.

Tänk att få känna honom.

 

Inatt har Maja sovit hela natten i sin säng......

för första gången på jag vet inte hur länge !

När jag vaknade imorse letade jag efter henne i våran säng,

men till min stora glädje så hittade jag henne inte förens jag tittade i hennes rum.

Hoppas så att detta bara va början på något bra.

När vi var i fjällen så började låta henne somna i sin säng istället för i mitt knä, och detta har jag äver fortsatt med hemma (med gott resultat).

Undra om det hänger ihop på något sätt.

Att hon somnar isin egna säng och sover mycket bättre.

Hoppas hoppas hoppas !

 

Ha en bra dag och en trevlig helg

(ifall jag inte hinner skriva mer idag )

 

Kramar JeGu

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards