Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Jenny - 17 januari 2010 07:58

God morgon min vänner!

Min dotter och jag hade inte riktigt samma vilja imorse.

Jag skulle gärna velat sova en liten stund till , men det ville inte Maja.

Och efter som ingen annan gick upp så.....

Ja det fanns inte så mycket att välja på.

Men nu när temperaturen har börjat närma sig normal temp,

så är det ganska okej att vara uppe.

Jag strax göra frukost till mig och Maja, sen är det grejja, grejja och åter grejja som gäller.

Tänkte baka nåt gott efter som Christer och Johanna kommer idag.

 

Igår åkte vi till Varberg.

Det blev en mysig inne dag.

Barnen älskade att leka och busa med farfar.

Det va jätte kul att se.

  

Nackdelen med att ha en bra dag en bit hemmifrån är att det tar en stund att åka hem.

Det vill säga att barnen hinner somna ibilen.

Men det gick bra.

Dom somnade om ganska fort igen när vi kom hem.

 

NU är elden i fullgån efter många tändnings försök.

Nu blir det en efterlängtad frukost med äggröra och bacon.

 

Ha en bra dag och ta hand om varandra !

Kramar JeGu

  

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards