Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Jenny - 24 januari 2010 19:38

Då va denna helgen redan slut !

Den började bra , men slutade lite kluvet.

I eftermiddags blev vi bjudna till våra närmsta vänner på fika.

Då fick vi höra en nyhet som ialla fall jag fick lite kluvna kännslor av.

Dom ska flytta 90 mil här ifrån !

Vi visste väl att någon gång skulle det hända,

men inte Nu !

Tycker det är jätte kul för deras skull och att dom fixat med jobb och så, men ............

 

Men när vi kom hem ifrån fikastunden så fick jag ett enbart glatt besked.

Annika kommer hem från England på tisdag !

  

Tyvärr landar hon inte förens vid fyra på eftermiddagen.

Hade det varit tidigare så hade jag gärna hämtat henne.

 

Ja och imån är det måndag igen.

Efter jobbet är det raka vägen till Willys för månadens storhandling.

Det är tråkigt att göra , men det är väldigt skönt när man har packat upp allting här hemma och man kan slappna av.

 

Ska snart lägga mig isoffan en stund och titta på "i en annan del av Köping" och Johans Falk filmen.

 

Imån ska min store kille till ögonläkaren.

Håller tummarna att det fortfarande går åt rätt håll.

 

Kram på er !

  

Jenny

 

Av Jenny - 24 januari 2010 08:56

God söndag morgon !

Igår va det kalas dag.

Resultatet blev väldigt bra.

Maten blev ganska bra, gästerna mätta och endast ett glas gick sönder.

Åh jag glömde.....barnen var väldigt nöjda med sina presenter oxå.

Helt enkelt en lyckad kväll !

Trodde aldrig att jag skulle hinna tills det attg gästerna kom.

På sätt och vis gjorde jag inte det.

Maten var nästan färdig , men jag gick i mysbyxor och t-shirt och matoset gjorde att håret levde ett eget liv.

Idag blir det ialla fall att äta rester till lunch och att diska upp allt.

 

Igår kväll mitt i allt kalasande pratade jag med min kusin i England.

Hon längtade hem och var ganska ledsen.

  

Kom hem Annika !

 

Har precis gjort färdigt sconesdegen och väntar bara på att ugnen ska bli varm, gott !

 

Ta hand om varandra !

  

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards