Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Jenny - 3 mars 2011 16:20

                  

Av Jenny - 3 mars 2011 12:29

Har precis mumsat i mig min lunch.

Idag blev det lax, råris , lite mager romsås oc tomater.

Bra start ialla fall på mitt nya liv :-)

Idag är min älskade man på krigsstigen !

Inte med mig som tur är :-)

Utan med banken.

Efter att  ursäkten för deras fel har uteblivit och flera nya krav på oss.....så har jag/vi fått nog.

David har idag sökt upp högsta hönset på swedbank i Sätila.

Konstigt nog så va han upptagen i möte hela dagen :-) , men när David sa att han hade klagomål att framföra så blev det väldigt angeläget om att han skulle få ringa tillbax :-)

I natt kom Majas feber tillbax igen......

Över 38 grader och hon bad om täcket (vilket är väldigt ovanligt).

Nu på dagen är hon pigg som bara den.......

Så här har det varit sen förra torsdagen.

Feber och snorig varannan dag.

Kan det inte bara bryta ut så det kan gå över någon gång !

Så i eftermiddag och i morgon efter lunch blir det vab.

I dag på förmiddagen fick jag en smärre chock när jag tittade ut genom fönstret.

Det vräkte ner snö, men som tur är har nästan allt töat bort redan.

I kväll ska det bli styrketräning hemma.

Får se om jag får till något bra styrkeschema som är lätt att hålla i framöver.

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards