Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Jenny - 6 mars 2011 07:51

Vaknar upp till ännu en dag med sol :-)

Underbart !!

Jag och barnen var på kalas i går.

Det var jätte trevligt och barnen skötte sig jätte bra ända tills jag sa att vi skulle åka hem.

Det hela slutade med att jag fick bära ut en skrikande 7 åring utan ytterkläder eller skor till bilen.

Och allt detta gapande bara för att han ville missa simmis för att sova över hos sin mormor.

Varför ska det behöva vara så här varje gång ??

Det spelar ingen roll om han så lovade mig innan vi åkte till kalaset att det inte skrulle bli något skrik, men likt förbannat.....

I dag är det träningsfri dag för min del.

Känns inte bra :-)

Det får bli en ute dag i trädgården med barnen.....och känner jag Emil rätt så lär han köra ett par vändor med fyris i dag :-)

Man kanske rent av skulle börja vårstäda trädgården lite så gott det går med tanke på ställningar i rabatterna m.m

Jag och Emil skulle kolla på melodifestivalen i går, men vi orkade inte kolla på hela.

Börjar nog bli gammal som helst skulle vilja lägga mig vid åtta på kvällarna :-)

Nu ska jag snart skicka iväg Emil och David till simmis.

 

Ha en bra dag i solen mina vänner !!

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards