Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Jenny - 17 mars 2011 12:26

Somnade efter många om och men igår med huvudvärk och tyvärr var den kvar när jag vaknade i morse.

Det har varit alldeles för många turer med banker, snickare m.m den sista tiden och nu har orken tagit slut.

Vill inget hellre än att lägga mig på golvet och skrika.

Det kanske inte löser problemen, men det kommer förmodligen att kännas lite bättre efteråt.

Det finns så otroligt många inkompetenta, oärliga och tramsiga människor i detta samhället och just nu så verkar det som om jag har stött på verenda en !

Varför ??!

Vad har jag och min underbara lilla familj gjort för ont för att förtjna detta helvete som det faktiskt är just nu.

Jag hade stora förhoppningar om att bli av med huvudvärken när jag åkte till jobbet i morse, men inte längre.........

Nu vill jag bara hem lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet.

Men vad hjälper det..........

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards