Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Jenny - 9 mars 2011 07:31

Ju fler kockar ......

Hemma hos oss igår var det ordspråket "je fler kockar desto sämre soppa" som gällde.

Maja stod som vanligt med David vid spisen när det vankades middag.

David vände sig om för att hämta något och när han kom tillbax hade Maja hällt i ett halvt saltpaket i stekpannan :-(

För andra dagen i rad så fick vi laga en rätt nr 2.

Undra vad som händer idag :-)

 

Idag ska Emil leka med en kompis och jag och Maja har bestämt oss för att göra ett storbak.

Jag hade hellre velat vara ute hela dagen, men det ser väldigt kallt ut när man tittar ut genom fönstret trots att en stor röd sol håller på att gå upp.

Igår kväll la jag ut flera annonser på Tradera och jag hoppas att det kan ge något :-)

I morse när jag gick upp kunde jag inte låta bli att ställa mig på vågen och se vad som hänt nu när jag varit krasslig och inte har kunnat träna.

-1 kg sen i måndags :-)   !!!!!!

Det går sakta men säkert neråt hela tiden.

Nu sitter jag och äter en grov macka med keso, alfagroddar och paprika på.

Snart ska det bli en kopp kaffe oxå.....tyvärr utan vuxet sällskap idag eftersom David jobbar tidigt idag.

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards