Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Jenny - 14 mars 2011 12:39

Kan man känna sig neutral ??

I så fall gör jag det idag, för jag känner varken bu eller bä.

Det är ännu en grå dag, men det är ändå plus grader.

Man får vara glad för varje litet vårtecken :-)

Emil ringde förut och berättade att han kört i i taggtråden med fyrhjulingen......han är bra på att skrämma upp sin mamma.

Gasen hade hängt sig och innan han hade en tanke på att bromsa så var det redan för sent.

Jag var ute och sprang i går eftermiddag och det var helt ljuvligt !

Det var precis på fränsen att solen skulle komma igenom molntäcket och det var riktigt skönt i luften.

Så det får nog bli en runda till idag.

Man får passa på för sen jobbar David kväll fram tills fredag.

Lördag har jag förhoppningar om att klara en längre runda igen som jag gjorde innan vinteruppehållet.

Har precis kollat in mina auktioner på tradera.....vissa priser att stuckit iväg kan man säga :-)

Medans vissa inte har fått ett ända bud.

Imorgon bär det av på kick off med jobbet :-)

Ska bli kul att göra något annat.

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards