Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Jenny - 5 mars 2011 07:43

Efter att ha sovit som en potta skit inatt så börjar jag äntligen piggna till.

Nu sitter jag och äter värsta nyttiga frukosten bestående av grovt bröd, kokt skinka, alfagroddar och tomat.

Till efterrätt blir det en apelsin :-)

Sen ska jag bege mig ut i solen för en löparrunda innan jag drar i gång med allt som ska göras.

Emil ska ha en kompis hemma, jag ska städa och sen ska vi till mamma på kalas.

Ser nu när solen lyser in genom fönstret hur stort städbehovet är :-)

Skönt med sol efter dessa gråa trista dagarna som varit.

Nu har Maja varit feberfri i 1½ dygn och jag hoppas verkligen att det håller i sig.

Nu vill vi inte ha flera sjukdommar !!

Det ska bli ganska skönt att njuta av en vecka utan bankande och sågande utanför , men samtidigt vet jag att ju mer det låter desto mera händer det på huset :-)

Snickaren har tagit sig en välförtjänt ledig vecka för att åka till fjällen.

Hoppas han kommer tillbax utan brutna ben och utvilad :-)

Får nog gå och ta Maja.....hon sitter och gör en ansiktmask med sin nu kalla välling :-(

Det får nog bli ett bad innan kalaset !

 

Ha en bra dag mina vänner !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards