Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Jenny - 4 mars 2011 20:21

Äntligen är denna dagen över !!

Känns som den värsta dagen i mitt liv just nu , men förmodligen är det inte det :-)

Efter många turer fram och tillbaka så har vi äntligen fått ett lån beviljat.....inte det vi först var lovade.....men ett annat.....

En ursäkt från deras sida.......är inte att tänka på....inte ens när man ber om det !

Den obefintliga service och bemötande vi fått av Swedbank i Sätila är under all kretik !!!!

Ska dit på måndag och skriva papper, men frågan är om det finns några papper att skriva på den här gången ???

 

Var på massage idag på jobbet.

Tyvärr kunde jag inte slappna av riktigt förens det var fem minuter kvar.

Och jag som älskar massage !!!

Är helt slut.....kommer nog bli en maktkamp mellan mig och barnen ikväll ang läggningstiden.

Jag skulle utan problem kunna gå och lägga mig nu och somna som en stock :-)

Jag när läser den förra meningen så märker jag hur jag mer och mer börjar likna min mamma :-)

I går somnade både jag och barnen klockan åtta !

Skönt !!!

Imorgon hoppas jag Maja mår 100% bra, för imån blir det storkalas hemma hos mamma.

Tyvärr får inte David vara med eftersom han ska jobba kväll hela helgen.

Efter jobbet i dag åkte jag till Öxared för att hämta hem våran lilla sällskapsdam :-)

Nyklippt och fin !!!

Nu sover lilla Maja sittandes i soffan med vällingflaskan i ena handen....hon han inte ens börja dricka vällingen :-)

Har tidigare i kväll fixat med en liten present till mormor.

Hoppas bara att det fungerar imorgon :-)

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards