Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Jenny - 20 mars 2011 07:50

För er som har missat så vill jag bara säga.........

JAG KLARADE AV MITT MÅL IGÅR !!!!

1.7 MIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så super nöjd med min insats.

Men det känns i kroppen.

Inte så mycket träninsvärk, men stel och vansinnigt ont i mina stackars knän.

Men det får det vara värt :-)

I går eftermiddag satt vi ute vid garageväggen och myste medans barnen hoppade studsmatta och körde fyrhjuling.

Det var så skönt !

Och på kvällen tittade hela familjen på Kalle Blomkvist och åt en massa godis.

MIddagen bestod av en fläskfilegryta som mannen min lagade.

Den var stark men jätte god !

Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe sen ska jag och Emil åka till simskolan.

Sen är det raka vägen till gympahallen där Emil ska spela sin första fotbollscup :-)

Sen har jag förhoppningar om att sitta en stund vid garageväggen i dag igen.

Vem behöver åka till Thailand när det finns svensk vår ???? :-)

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards