Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Jenny - 4 april 2011 12:18

Efter mycket funderande fram och tillbaka så har jag kommit fram till att vissa får betalt för att göra livet surt för andra.

Och jag blir så in i h-vete förbannad på dom människorna, men mest förbannad blir jag nog på mig själv som låter mig bli " skadad" av detta folket.

Det är svårt att våga lita på folk.

Hur ska man kunna ta alla sunda, förnuftiga och bra besluten för sin familj om ändå inget funkar ??!

Om man mot förmodan får chansen att diskutera igenom ärendet så får man oftast inget annat än ett likgiltigt svar som "jaha", "jasså " m.m

Det är så grymt frustrerande, men i nuläget orkar jag inte göra något åt det.

Ångesten står och bankar på dörren och hjärtat slår dubbla slag.

Jag är tom på energi och vill inget annat än hem och lägga mig.

Hoppas verkligen att morgondagen blir en bättre dag !

 

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards