Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Jenny - 7 april 2011 12:18

Var ute på första löparrundan sen jag sprang  1,7 mil och jag trodde det skulle bli katastrof jobbigt.

Men till min stora glädje så märkte jag att det gick hur bra som helst.

Hela dagen igår flöt på som bara den.

Röjde upp på altanen, sopat undan allt grus efter vinterns halka , lekte med barnen m.m

Och nästan det bästa av allt......Davids bil gick igenom besiktningen med blankt papper :-)

Wow !

Kan det vara så att turen har vänt ???!

Hoppas det :-)

Ikväll blir det lite styrketräning på hemmaplan och sen mys i soffan.

Mitt gamla favvo program har nypremiär på 4+ ikväll.

Du blir vad du äter med Anna Skipper !!!ÄNTLIGEN :-)

 

Jag bad David att han skulle säga upp vår tidning i dag.

När han ringer mig så säger han att han inte sa upp den, för att han fick ett bra erbjudande.....

David hade sagt till personen han pratade med att han är av den generationen som vill bläddra i tidningen (och för mig låter det som om han är gammal) , men då slutar det med att han fick studentrabatt :-)

Snacka om att tala emot sig själv :-)

 

I morgon är det äntligen fredag igen och för en gångs skull så är hela familjen samlad.

David ska jobba långpass både lördag och söndag , emn jag hoppas att han kommer hem tidigare på lördag efter som vi ska på kalas.

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards