Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Jenny - 9 april 2011 07:41

God morgon mina vänner !

 

I gårkväll laddade vi som vanligt inför fredagsmyset och så ska det låta på tv.

Men som vanligt slutade det med att Emil spelade tvspel, David satt framför datorn och Maja somnade.

Och där satt jag i min ensamhet :-)

Men det var i går det.

Idag är det en underbart solig lördag och jag hoppas att det förblir så.

Det får bli en dag ute i solen med mina underbara barn.

Hoppas man kanske kan få gjort lite nytta i trädgården oxå :-)

Tyvär är min säkatör borta nu vet jag inte riktigt hur det stavas, men jag hoppas att ni fattar vad jag menar.

Hade verkligen behövt den i trädgården idag.

 

Just nu sitter jag i sängen och skriver och lyssnar på lite lugn musik.

Bra start på dagen !

Maja tittar på bollibompa och Emil sover.

Strax blir det ring så spelar vi och frukost innan vi går ut :-)

 

Ha en underbar dag mina vänner !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards