Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Jenny - 5 april 2011 12:21

Önskar jag kunde skriva att denna dagen är toppen bra,

men det kan jag inte.

Att jag kunde säga att allt var på väg åt rätt håll,

men det är det inte.

Har börjat märka av flera varningssignaler  men jag får bara dåligt samvete om jag skulle gå hem.

Hörde Maja skrika inatt , men det fanns ingen koppling mellan hjärnan och kroppen som gjorde att jag gick upp.

Mådde jätte dåligt över det när jag vaknade imorse och verkligen fattade vad jag hade gjort (eller inte gjort).

Imorgon är det min lediga dag.....

Hoppas på en stor sol och inga måsten.......eller hur.....!

Förmodligen kommer det väl regna och jag har hur mycket som helst att göra.

Emil ska på sitt första besök till skolsköterskan i morgon eftermiddag, Davids bil ska besiktigas , min bil ska på lagning , trädgården städas, samtal ringas och någonstans där i mellan ska vi hinna ta hand om varandra oxå.

Hur många timmar var det nu som ett dygn hade ????

Ikväll blir det inga måsten !

Om inte vädret är helt kasst så ska jag ge mig ut på en liten runda, men annars ska jag bara ligga i sängen och kolla på webtv efter som Emil och David ska kolla på någon hockeyfinal på tv:n (på lag som dom inte ens håller på).

Vad gör sporten med vissas hjärnor ??!

 

Önskar alla en bra eftermiddag !

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards