Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Jenny - 22 april 2011 21:30

Oj vilket tempo jag har haft sen David åkte till jobbet !

Jag har gjort Janssons frestelse, kärleksmums, två omgångångar bröd och nu är det städningen kvar.

Jag har förberett det mesta redan så det är bara golven kvar.

Vet att jag borde gå och lägga mig , men det är skönt att allt är klart till imorgon.

Det finns en stor fördel med att baka när barnen är hos sin mormor ialla fall......man får slicka bunken själv :-)

Samtidigt som det har varit väldigt skönt att få grejja ifred så har det känts konstigt med tanke på att det så är sällan som jag är ensam så här länge.

Bäst att sätta fart så jag är klar innan David kommer hem.

 

Sov gott !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 22 april 2011 07:53

Hur underbart är det inte att se sina barn kramas det första dom gör på morgonen ??!

Hoppas att dom kommer ihåg den känslan varje gång dom bråkar :-)

Sitter vid köksfönstret och låter en stor lampa lysa mig rakt i ansiktet......eller är det solen ??

Ser att det lyser grönt i varje buske.

Dom senaste dagarna har det bara brakat till här uppe på Grönkulla.

Idag är det mycket som ska göras.

Barnen ska sova hos sin mormor som dom har tjatat om hela veckan.

Tänk att det kan vara så kul :-)

Sen ska jag städa, baka bröd, göra min livs första Janssons frestelse, ta en promenad med min man (vet inte när vi gjorde det sist).

Helst skulle jag vilja att han sprang med mig en runda , men man får väl nöja sig med en promenad.

Bäst av allt så ska jag få egentid i kväll utan risk för att någon ropar på mig.

Nä nu är det väl bäst att jag sätter i gång.

Först ska barnen ha frukost.

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards